عکس عاشقانه متن عاشقانه

✄☪ ☣غمــــکده عشـــــق❂❁❀


عاشقـــانهـــ

 

 

 

بی تو ترک برداشته ام؛ و به هر بهانه ای، دلم می شکند، گاهی گم می شوم پشت پنجره ها، و سکوتم را بغض می کنم؛ تا نشنوند صدای شکستنم را....... 
 

 

  •  

 

يه جوري بعد تو تنها شدم كه به هر آينده اي بي اعتمادم بدون تو فقط ديروزمو نه تمام عمرمو از دست دادم كنارم هر كسي غير از تو باشه فقط هم صحبت ديوونگيمه تو تا وقتي تو قلبِ من نٓميري چه فرقي داره كي تو زندگيمه

 

 

 

 از من رمیده‌ای و من ساده دل هنوز بی مهری و جفای تو باور نمےڪنم دل را چنان به مهر تو بستم ڪہ بعد از این دیگر هوای دلبر دیگر نمےڪنم .  فروغ فرخزاد  . . .
 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد صالح
ساعت12:24---18 تير 1394
سلام وبلاگ قشنگی داری خوش حال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|